অসমৰ জনপ্ৰিয় অভিনেতা লগতে অসম ৰাজ্যিক চলচিত্ৰ নিগমৰ বিত্ত তথা বিকাশৰ অধ্যক্ষ যতীন বৰাই নিজ কাহিনী আৰু পৰিচালনাৰে নিৰ্মাণ কৰিছে “ৰত্নাকৰ”। প্ৰায় ৫০ খন বোলছবিত নিজ অভিনয়েৰে সুনাম অৰ্জন কৰা যতীন বৰাই অসমীয়া বোলছবিৰ যি লেহেমীয়া ধাৰা তাক গতি দিয়াৰ অভিপ্ৰায়েৰে আৰম্ভ কৰিছে “ৰত্নাকৰ” ৰ পষ্ট-প্ৰডাকচনৰ কাম। ইতিমধ্যে বহু থিয়েটাৰত কাম কৰি অহা অসমীয়া ৰাইজৰ চিনাকী অভিজিৎ ভট্টাচাৰ্য্যই সংলাপ দিছে বোলছবি “ৰত্নাকৰ”ত। যতীন বৰাৰ নিজ প্ৰডাকচন হাউচ জে.বি প্ৰডাকচনত কাম চলা উক্ত বোলছবিখনৰ কাহিনী তথা সংলাপকলৈ আশাবাদী অভিনেতাগৰাকী। তেওঁ নিজেই ASFEDC ৰ অধ্যক্ষ হিচাপে অসমত প্ৰায় ৩৫ টা চিনেমা গৃহ নিৰ্মাণ কৰাৰ ইচ্ছা প্ৰকাশ কৰিছে য’ত অসমীয়া বোলছবিয়ে আগস্থান পোৱাৰ লগতে অসমীয়া ৰাইজে বোলছবিসমূহ চোৱাৰ বাবে আগ্ৰহী হ’ব।
এজন পুৰুষৰ তিনি অধ্যায়; য’ত তেওঁ নিজ সন্তানক অকলেই তুলি-তুলি ডাঙৰ কৰিব লাগে তাকেই কেন্দ্ৰ কৰি কাহিনী দিয়া হৈছে বোলছবিখনত। যতীন বৰাৰ সৈতে ইতিমধ্যে বিভিন্ন চিনেমাত কাম কৰি অহা বৰষাৰাণী বিষয়া হৈছে “ৰত্নাকৰ” ৰ মূখ্য চৰিত্ৰ। অসমৰ বিভিন্ন ঠাইৰ লগতে মেঘালয়,ৰাজস্থান আৰু জ্যোতি চিত্ৰৱনৰ ষ্টুডিঅ’ ত সম্পন্ন হৈছে বোলছবি খনৰ চিত্ৰগ্ৰহণৰ কাম। দৰ্শকৰ ৰুচিৰ ওপৰত ভিত্তি কৰিয়েই বোলছবি খনৰ বিভিন্ন কাম কৰা বুলি উল্লেখ কৰে পৰিচালক গৰাকীয়ে।
বোলছবিখনৰ সংগীতত কণ্ঠদান কৰিছে জুবিন গাৰ্গকে ধৰি যতীন শৰ্মা আৰু অজয় ফুকনে। দীপক দে’, উদয় শংকৰ,পংকজ ইংতিয়ে নৃত্য পৰিচালনা কৰিছে উক্ত বোলছবিখনত।
অসমীয়া বোলছবিৰ অচল অৱস্থাৰ প্ৰতি লক্ষ্য ৰাখি আগবাঢ়ি অহা শিল্পীসমূহৰ ভিতৰত যতীন বৰাৰ নামো লেখত ল’বলগীয়া। অসমীয়া চিনেমা জগতত কাম কৰা ব্যক্তিসকলেই যেতিয়া অসমীয়া বোলছবি জগতক লৈ কাম কৰিবলৈ লয়; তেতিয়া তাৰ উন্নতি হো্ৱাটো নিশ্চিত।
You may also like
অষ্টম সংখ্যক ব্ৰহ্মপুত্ৰ ভেলী ফিল্ম ফেষ্টিভেলৰ সফল সামৰণি
আদিল হুছেইন অভিনীত, নাথালিয়া শ্যামৰ ছবি ‘ফুটপ্ৰিণ্টছ অন ৱাটাৰ’লৈ শ্ৰেষ্ঠ চলচ্চিত্ৰ বঁটা গুৱাহাটী, ১৭ ডিচেম্বৰ, ২০২৩: সাংস্কৃতিক কেনভাছত অবিস্মৰণীয় সোণালী স্বাক্ষৰ খোদিত কৰি গুৱাহাটীৰ জ্যোতি চিত্ৰবনত অন্তিমটো দিনৰ...
ত্ৰয়াদশ ছেট ৱেট মেগা মিষ্টাৰ নৰ্থ ইষ্টত গৌৰীশ সিং, মাৰ্টিন ইৰেংবাম আৰু কৃষ্ণ দাসৰ বিজয়
মণিপুৰৰ মাৰ্টিন ইৰেংবামে তুৰস্কত টপ মডেল অৱ দ্য ইউনিভাৰ্ছ প্ৰতিযোগিতাত ভাৰতক প্ৰতিনিধিত্ব কৰিব গুৱাহাটী; ৩ মাৰ্চ, ২০২৪: উত্তৰ-পূব অঞ্চলৰ সকলো দৰ্শকৰ সন্মুখত অসমৰ গৌৰীশ সিং, মণিপুৰৰ মাৰ্টিন ইৰেংবাম আৰু অসমৰ কৃষ্ণ দাসক ১...
অচিন্ত শংকৰৰ তৃতীয় –উৎপল মেনা
।। মহুৰৎ শ্বট।। জ্যোৎস্না : তুমি বেলি ডুবা চাই ভাল পোৱা? প্রভাত : ওঁম্… বহুত… জ্যোৎস্না : কিয়? প্রভাত : নাজানো… হয়তো কিবা শান্তি অনুভৱ কৰোঁ, যেন দিনটোৰ কাম-কাজৰ পৰা আজৰি হ’লো… খুব...
ইতি তোমাৰ: ২৯ মাৰ্চত –উৎপল মেনা
“ইতি তোমাৰ” –চুই যোৱা নাম। এখন অসমীয়া চিনেমাৰ। নতুন চিনেমা। নতুন পৰিচালক। নতুন চিনেচিন্তাৰ ইংগিত। পৰিচালক: পাৰ্ভেজ আহমেদ। ৰেড ৰিভাৰ ফাণ্ড আৰু মনচুন স্ক্ৰিপ্তৰ বেনাৰত নিৰ্মাণৰত চিনেমা খনৰ কাৰ্য্যবাহী...
ৰঙাটাপু-১৯৮২– উৎপল মেনা
আমি চৰ্চা কৰিছিলোঁ– ‘ৰঙাটাপু-১৯৮২’ চিনেমা খনৰ কাহিনী ব্রহ্মপুত্রৰ মাজৰ এটা সৰু চাপৰিৰ। সঁচা। “সঁচা কাহিনী”ৰ আধাৰতে ৰচনা হৈছে চিত্ৰনাট্য। ৰূপালী গল্পলৈ ৰূপান্তৰ কৰিছে “সঁচা-সঁচা”...
এটা নিৰ্জন দুপৰীয়া –উৎপল মেনা
চৰ্চাত এখন অসমীয়া চিনেমা– “এটা নিৰ্জন দুপৰীয়া”।খঞ্জন কিশোৰ নাথৰ পৰিচালনা। সেই সময়ত “দৈনিক অসম”ত “শিল্পকথা” লিখিছিলোঁ। ২০১৭ বৰ্ষৰ শেষত অসমীয়া চিনেমা কেন্দ্ৰীক (সেই বছৰটোৰ অসমীয়া...
Add comment