Rupaliparda.com

Latest Reviews

অৰূপ জ্যোতি বৰুৱা আৰু পল্লৱ  চাংঘৰৰ যুঁটীয়া প্ৰচেষ্টাৰে "সোণাৰ বৰণ পাঁখি"- 6

অৰূপ জ্যোতি বৰুৱা আৰু পল্লৱ চাংঘৰৰ যুঁটীয়া প্ৰচেষ্টাৰে “সোণাৰ বৰণ পাঁখি”-

নৱপ্ৰজন্মৰ সৃষ্টি সমূহে জনসাধাৰণক ইমানেই উৎসাহিত কৰিছে যে এতিয়া তেওঁলোকৰ আন আন সৃষ্টি সমূহৰ বাবে আমি অপেক্ষা কৰি ৰ’বলৈও সংকোচ নকৰো। মুঠতে, নতুন আৰু ব্যতিক্ৰমী সোঁৱাদ এটা আমি প্ৰতিটো প্ৰকল্পতেই বিচাৰিবলৈ লৈছো। আমি...

"শ্ৰোতা-দৰ্শক অবিহনে শিল্পীৰ কিবা সত্বা আছে বুলি মোৰ মনে নকয়।"- প্ৰশান্ত দাস 10

“শ্ৰোতা-দৰ্শক অবিহনে শিল্পীৰ কিবা সত্বা আছে বুলি মোৰ মনে নকয়।”- প্ৰশান্ত দাস

একোটা গীতত আমি প্ৰায় মন দিওঁ গীতটোত কোনে কন্ঠদান কৰিছে! কোনো জনপ্ৰিয় কন্ঠশিল্পীৰ কন্ঠৰে যদিহে গীতটি মুক্তি লাভ কৰে তেন্তে আমি সহজতে ভাবি লওঁ গীতটোৰ সফলতা গোটেইখিনি কন্ঠশিল্পী গৰাকীৰ। কিন্তু, আচলতে কোনো এটা গীতত...

"আছো থাকিম তোমাৰ স'তে"; বৰ্ষা বৰা আৰু বিকি কলিতাৰ ৰোমান্টিক গীতৰ জনপ্ৰিয়তাঃ 13

“আছো থাকিম তোমাৰ স’তে”; বৰ্ষা বৰা আৰু বিকি কলিতাৰ ৰোমান্টিক গীতৰ জনপ্ৰিয়তাঃ

“আছো থাকিম তোমাৰ স’তে”, “যিকণ পোৱা দুয়োয়ে ভগাম”; উঠি অহা প্ৰজন্মৰ দুটা চিনাকী নামৰ যুঁটিৰে মুক্তি লাভ কৰা এটি নতুন গীত। য’ত হিন্দী মনোৰঞ্জন ক্ষেত্ৰখনত “নেপোটিজিম” অথবা অইন...

অসমৰ সাংস্কৃতিক ক্ষেত্ৰখনত অপূৰণীয় ক্ষতিঃ বিশিষ্ট বাঁহীবাদক প্ৰভাত শৰ্মাৰ দেহাৱসান- 15

অসমৰ সাংস্কৃতিক ক্ষেত্ৰখনত অপূৰণীয় ক্ষতিঃ বিশিষ্ট বাঁহীবাদক প্ৰভাত শৰ্মাৰ দেহাৱসান-

অসমৰ সাংস্কৃতিক ক্ষেত্ৰখনত অপূৰণীয় ক্ষতি; সুদক্ষ বাঁহীবাদক, সংগীত পৰিচালল লগতে লোক-সংস্কৃতিৰ গৱেষক প্ৰভাত শৰ্মাৰ মৃত্যু। ৮৬ বছৰ বয়সত তেওঁৰ দেহাৱসান ঘটে; বাৰ্দ্ধক্যজনিত কাৰণত মৃত্যু হয় শিল্পী প্ৰভাত শৰ্মাৰ। ১৯৩৫ চনৰ ৭...

Past Reviews

Most popular

Most discussed

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

%d bloggers like this: