আজি মাতৃ দিৱস। মাতৃক শুভকামনা অথবা ধন্যবাদ জনাবলৈ নিৰ্দ্দিষ্ট এটা দিন নাথাকে যদিও আজিৰ দিনটোত প্ৰায় সকলোৱে নিজ নিজ জন্মদাতা আইক ধন্যবাদ জ্ঞাপন কৰে। ধৰণী খন আচলতে ইমান ধুনীয়া নহ’লহেঁতেন যদিহে ইয়াত মাতৃ নাথাকিলহেঁতেন; ঘৰখন “ঘৰ” হ’বলৈ সদায় একোগৰাকী মাতৃৰ আঁচল খনৰ প্ৰয়োজন। সাধাৰণ জনৰ লগতেই আজি তাৰকা সকলেও নিজ নিজ মাতৃলৈ নিজা ধৰণে যাঁচিছে শুভকামনা। কোনোবাই আপলোড কৰিছে পূৰণা আৰু আনহাতে কোনোৱে মাতৃক সাৱতি ধৰি দিছে ফটো। আজিৰ দিনটোত প্ৰত্যেকগৰাকী মাতৃক বিশেষ অনুভৱ কৰোৱাবলৈ এই প্ৰচেষ্টা কৰা দেখিবলৈ পোৱা গৈছে। চাওঁচোন আহক চিলেব্ৰেটীসকলৰ এই পোষ্টবোৰঃ
You may also like
এটা নিৰ্জন দুপৰীয়া –উৎপল মেনা
চৰ্চাত এখন অসমীয়া চিনেমা– “এটা নিৰ্জন দুপৰীয়া”।খঞ্জন কিশোৰ নাথৰ পৰিচালনা। সেই সময়ত “দৈনিক অসম”ত “শিল্পকথা” লিখিছিলোঁ। ২০১৭ বৰ্ষৰ শেষত অসমীয়া চিনেমা কেন্দ্ৰীক (সেই বছৰটোৰ অসমীয়া...
স্বৰ্গৰথ /পূৰ্বালোকন –উৎপল মেনা
বজাৰ মন্ত্ৰত সিদ্ধহস্ত ৰাজেশ ভূঞা। চিনে মন্ত্ৰতো। জ্যোতিপ্ৰসাদ আগৰৱালাই “ইন্দ্ৰ-মালতী” (১ আগষ্ট ১৯৩৯) -ৰে আৰম্ভ কৰা চিনেযাত্ৰাক ফণী শৰ্মা, ব্ৰজেন বৰুৱা, নিপ বৰুৱা, শিৱপ্ৰসাদ ঠাকুৰ, মুনিন বৰুৱাই দিয়া গতিক...
ৰঙাটাপু-১৯৮২– উৎপল মেনা
আমি চৰ্চা কৰিছিলোঁ– ‘ৰঙাটাপু-১৯৮২’ চিনেমা খনৰ কাহিনী ব্রহ্মপুত্রৰ মাজৰ এটা সৰু চাপৰিৰ। সঁচা। “সঁচা কাহিনী”ৰ আধাৰতে ৰচনা হৈছে চিত্ৰনাট্য। ৰূপালী গল্পলৈ ৰূপান্তৰ কৰিছে “সঁচা-সঁচা”...
অচিন্ত শংকৰৰ তৃতীয় –উৎপল মেনা
।। মহুৰৎ শ্বট।। জ্যোৎস্না : তুমি বেলি ডুবা চাই ভাল পোৱা? প্রভাত : ওঁম্… বহুত… জ্যোৎস্না : কিয়? প্রভাত : নাজানো… হয়তো কিবা শান্তি অনুভৱ কৰোঁ, যেন দিনটোৰ কাম-কাজৰ পৰা আজৰি হ’লো… খুব...
ঝংকাৰ-the melody of resonance –উৎপল মেনা
“আৰু এখন চিনেমা কৰিম! ছুটি নহয়, দীঘল! কম বাজেটত। কিন্তু ভাল চিনেমা।” –কথা প্ৰসংগত লেখক-পৰিচালক হেম চন্দ্ৰ বৰাই কৈছিল। পৰিচালক গৰাকীয়ে বিশ্বাস কৰে, বাজেট চিনেমাৰ “ভাল-বেয়া”ৰ নিয়ন্ত্ৰক নহয়।...
বৰুৱাৰ সংসাৰ: উৎপল বৰপূজাৰীৰ “তথ্য-চিনেমা” –উৎপল মেনা
মন-মগজুত খোপনি পুটি থকা বা সাচি ৰখা কেইবা খনো অসমীয়া চিনেমাৰ টুকুৰা, সংলাপৰ টুকুৰা, চিৰসেউজ গীতৰ টুকুৰা পৰ্দালৈ আহিছিল। নষ্টালজিক হৈছিলোঁ, চিনে আনন্দ অনুভৱ কৰিছিলোঁ। কেমেৰা পেন কৰিছিল কংক্ৰিট মহানগৰীৰৰ সৰু-বৰ অট্টালিকাৰ...
Add comment