অমিতাভ আৰু জয়া বচ্চনৰ ৪৬তম্ বিবাহ বাৰ্ষিকীত বলিউডৰ “এংগ্ৰি য়ং মেন” তথা “বিগ বি” য়ে প্ৰকাশ কৰে দুই প্ৰেমিকদ্বয়ৰ বিয়াৰ কাহিনী। জয়া লগতে তেওঁৰ বন্ধুৰ সৈতে অমিতাভ বচ্চনে লণ্ডনলৈ ফুৰিব যাব বিচৰাত তেওঁক দেউতাক হৰিবংশ ৰায় বচ্চনে বাধা প্ৰদান কৰিছিল আৰু কৈছিল যদিহে অমিতাভে জয়াৰ লগত বিবাহ পাশত আবদ্ধ নহয় তেতিয়াহ’লে কোনোধৰণৰ “ভেকেচন” ত তেওঁলোক যাব নোৱাৰিব। ১৯৭৩ চনৰ সেই সময় ছোৱাত দুই অভিনেতা-অভিনেত্ৰী প্ৰেমিক পক্ষী হিচাপেই দেখিবলৈ পোৱা গৈছিল গতিকে দেউতাকৰ আদেশনুযায়ী প্ৰেমিক যুগল বিবাহ পাশত আবদ্ধ হয় আৰু পিছদিনা খনেই লণ্ডনলৈ উৰা মাৰে। “বিগ-বি” লাভষ্টৰীৰ বৰ্তমানেও চৰ্চা হয় বলীউডত। ইয়াৰ পিছতে বিবাহ আৰু তেওঁৰ বিবাহৰ এনেবোৰ কথাই আকৌ দৰ্শকক বা তেওঁৰ “ফেনচ” সকলক আকৰ্ষিত কৰিব।
You may also like
চামেলি মেমচা’ব আৰু দুই চামেলি –উৎপল মেনা
পঢ়িছিলোঁ– “চামেলি মেমচা’ব। নিৰোদ চৌধুৰীৰ গল্প। নিৰোদ চৌধুৰীৰ “শব্দ-চয়ন”, নিৰোদ চৌধুৰীৰ “কাহিনী”ৰ যিমান আকৰ্ষণ শক্তি, সিমানেই চিনে শক্তি একে নামৰ অসমীয়া চিনেমা খনৰ। “অসম...
অৱনী ৰঞ্জন পাঠকৰ চিনেমা –উৎপল মেনা
অৱনী ৰঞ্জন পাঠক– সংগীতৰ মানুহ। শ্ৰব্য সংকলন– “মামন”, দুৰদৰ্শনৰ ধাৰাবাহিক– “জোৱাই”, “সংসাৰ” আদিৰ সংগীত পৰিচিলক অৱনী ৰঞ্জন পাঠকে সুৰ ৰচনা কৰা কেইটামাণ গীত– “বৰষা ৰাতি নিবিড় মায়া সানি…”...
বৰুৱাৰ সংসাৰ: উৎপল বৰপূজাৰীৰ “তথ্য-চিনেমা” –উৎপল মেনা
মন-মগজুত খোপনি পুটি থকা বা সাচি ৰখা কেইবা খনো অসমীয়া চিনেমাৰ টুকুৰা, সংলাপৰ টুকুৰা, চিৰসেউজ গীতৰ টুকুৰা পৰ্দালৈ আহিছিল। নষ্টালজিক হৈছিলোঁ, চিনে আনন্দ অনুভৱ কৰিছিলোঁ। কেমেৰা পেন কৰিছিল কংক্ৰিট মহানগৰীৰৰ সৰু-বৰ অট্টালিকাৰ...
Article 370’s Explosive Debut: Yami Gautam’s Film Ignites Box Office with ₹5.7 Crore Opening
A Cinematic Dissection of a Political Milestone: Audiences Embrace Article 370 In an impressive opening day feat, Yami Gautam’s latest film “Article 370” soared at the box office with a robust...
জিয়া- মুক্তিৰ পূৰ্বেই চৰ্চিত এখন চিনেমা
ঘৰুৱা হিংসাৰ বাবে স্বামীৰ পৰা পৃথক হোৱা এগৰাকী নাৰীৰ কাহিনীৰে নিৰ্মিত চিনেমা ‘জিয়া’ই মুক্তিৰ পূৰ্বেই অসমত চৰ্চা লাভ কৰিছে। বৰ্তমানৰ সমাজ ব্যৱস্থাটোত অকলশৰীয়া মাতৃৰ জীৱন সংগ্ৰামক ফুটাই তুলিবলৈ চেষ্টা কৰা হৈছে চিনেমাখনত।...
এটা নিৰ্জন দুপৰীয়া –উৎপল মেনা
চৰ্চাত এখন অসমীয়া চিনেমা– “এটা নিৰ্জন দুপৰীয়া”।খঞ্জন কিশোৰ নাথৰ পৰিচালনা। সেই সময়ত “দৈনিক অসম”ত “শিল্পকথা” লিখিছিলোঁ। ২০১৭ বৰ্ষৰ শেষত অসমীয়া চিনেমা কেন্দ্ৰীক (সেই বছৰটোৰ অসমীয়া...
Add comment