এইবাৰ “বাহুৱলী” বলীউডত। “বাহুৱলী” ৰূপে খ্যাত প্ৰভাশে কেৱল মাত্ৰ দক্ষিণতেই নহয় ভাৰতকো মোহাচ্ছন্ন কৰি তুলিছিল। বস্ক অফিচত কোটি টকীয়া লাভ উঠোৱা চিনেমাৰ ভিতৰত “বাহুবলী” আছিল অন্যতম। মুক্তিৰ দিনাখনৰ পৰাই প্ৰত্যেকটো চিত্ৰগৃহ হাউছফুল হৈ পৰা চিনেমাখনত অভিনীত নায়ক গৰাকী সাধাৰণজনৰ মন-মগজুত বহুত দিনলৈ সোমাই পৰিছিল। এইবাৰ দৰ্শকক আমোদ প্ৰদান কৰিবলৈ তেওঁ আহি আছে হিন্দী চিনেমাত। একচন থ্ৰিলাৰযুক্ত “চাহৌ” নামে চিনেমাখনত দেখা যাব উক্ত অভিনেতা গৰাকীক। তেওঁৰ লগতে চিনেমাখনত অভিনয় কৰা অন্যান্য সকল হ’ল শ্ৰদ্ধা কাপুৰ, নীল নীতিন মুকেশ, অৰ্জুন বিজয়, ইভলীন শৰ্মা, লাল, মন্দিৰা বেদী, জেকী শ্ৰভ, মহেশ মঞ্জৰেকাৰ আদি
You may also like
ঝংকাৰ-the melody of resonance –উৎপল মেনা
“আৰু এখন চিনেমা কৰিম! ছুটি নহয়, দীঘল! কম বাজেটত। কিন্তু ভাল চিনেমা।” –কথা প্ৰসংগত লেখক-পৰিচালক হেম চন্দ্ৰ বৰাই কৈছিল। পৰিচালক গৰাকীয়ে বিশ্বাস কৰে, বাজেট চিনেমাৰ “ভাল-বেয়া”ৰ নিয়ন্ত্ৰক নহয়।...
জিয়া- মুক্তিৰ পূৰ্বেই চৰ্চিত এখন চিনেমা
ঘৰুৱা হিংসাৰ বাবে স্বামীৰ পৰা পৃথক হোৱা এগৰাকী নাৰীৰ কাহিনীৰে নিৰ্মিত চিনেমা ‘জিয়া’ই মুক্তিৰ পূৰ্বেই অসমত চৰ্চা লাভ কৰিছে। বৰ্তমানৰ সমাজ ব্যৱস্থাটোত অকলশৰীয়া মাতৃৰ জীৱন সংগ্ৰামক ফুটাই তুলিবলৈ চেষ্টা কৰা হৈছে চিনেমাখনত।...
ৰঙাটাপু-১৯৮২– উৎপল মেনা
আমি চৰ্চা কৰিছিলোঁ– ‘ৰঙাটাপু-১৯৮২’ চিনেমা খনৰ কাহিনী ব্রহ্মপুত্রৰ মাজৰ এটা সৰু চাপৰিৰ। সঁচা। “সঁচা কাহিনী”ৰ আধাৰতে ৰচনা হৈছে চিত্ৰনাট্য। ৰূপালী গল্পলৈ ৰূপান্তৰ কৰিছে “সঁচা-সঁচা”...
Article 370’s Explosive Debut: Yami Gautam’s Film Ignites Box Office with ₹5.7 Crore Opening
A Cinematic Dissection of a Political Milestone: Audiences Embrace Article 370 In an impressive opening day feat, Yami Gautam’s latest film “Article 370” soared at the box office with a robust...
উপমাৰ সিপাৰে… –উৎপল মেনা
“উপমাৰ সিপাৰে…” –মুকলি হ’ল। সুৰৰ ডেউকাত ভাল লগা, মৰম লগা আৰু এবোজা শব্দ লৈ শ্ৰোতাৰ ওচৰ পালে আৰু এটা “ভাল লগা” গীত, তৰালিৰ গীত,তৰালি শৰ্মাই “সুৰ-সংগীত অলংকাৰ”...
অচিন্ত শংকৰৰ তৃতীয় –উৎপল মেনা
।। মহুৰৎ শ্বট।। জ্যোৎস্না : তুমি বেলি ডুবা চাই ভাল পোৱা? প্রভাত : ওঁম্… বহুত… জ্যোৎস্না : কিয়? প্রভাত : নাজানো… হয়তো কিবা শান্তি অনুভৱ কৰোঁ, যেন দিনটোৰ কাম-কাজৰ পৰা আজৰি হ’লো… খুব...
Add comment