“কথানদী” পৰিচালক ভাস্কৰ হাজৰিকাৰ দ্বাৰা পৰিচালিত দ্বিতীয়খন বোলছবি “আমিষ”-এ এই বছৰৰ সন্মানীয় ট্ৰাইবেকা চলচিত্ৰ মহোৎসৱত প্ৰদৰ্শিত হয়। পুনম দেউল আৰু শ্যাম বৰাৰ দ্বাৰা প্ৰযোজিত বোলছবিখন এপ্ৰিল মাহৰ ২৬ তাৰিখে “ভিলেষ্ট ইষ্ট চিনেমা” ত ব্ল’ৰ্ড প্ৰিমিয়াৰ অনুষ্ঠিত হয় যায়। পৰিচালনাৰ লগতে ভাস্কৰ হাজৰিকাই উক্ত বোলছবিখনৰ কাহিনী আৰু চিত্ৰনাট্যও লিখিছে।
দুই ন-মুখৰ জৰিয়তে অসমীয়া বোলছবি জগতলৈ আহি আছে “আমিষ”। এগৰাকী শিশু ৰোগ বিশেষজ্ঞ “নিৰ্মালী” আৰু উত্তৰ পূব ভাৰতৰ খাদ্যাভাষ বিষয়ৰ গৱেষণাৰত ছাত্ৰ “সুমন” ৰ খাদ্যৰ যোগেৰে আৰম্ভ হোৱা প্ৰেম কাহিনীৰে নিৰ্মিত হৈছে “আমিষ”। বিভিন্ন খাদ্যৰ প্ৰতি থকা দূৰ্বলতা আৰু মাংসৰ প্ৰতি থকা আকৰ্ষণৰ ফলত উক্ত দুই মূখ্য চৰিত্ৰই পৰস্পৰে পৰস্পৰৰ কাষ চাপি আহে। সময়ৰ গতিৰ সৈতে দুই চৰিত্ৰৰ খাদ্যৰ প্ৰতি ক্ৰমশঃ বাঢ়ি যোৱা আগ্ৰহৰ বাবেই সম্পৰ্কত কিছু অপ্ৰত্যাশিত ঘটনা সংঘটিত হয়। এয়াই হৈছে “আমিষ” ৰ কাহিনী “Consumed By Love” ।
ইতিমধ্যে বলীউডৰ জনপ্ৰিয় বোলছবি নিৰ্মাতা অনুৰাগ কাশ্যপে “আমিষ” ৰ প্ৰশংসাত মন্তব্য প্ৰদান কৰিছে। গতানুগতিক একোটা প্ৰেম কাহিনীৰ পৰা ফালৰি কাটি এক ব্যতিক্ৰমী প্ৰেম কাহিনীৰ উপস্থাপনে দৰ্শকক আকৰ্ষণ কৰিব বুলি আশাবাদী পৰিচালক ভাস্কৰ হাজৰিকা। “আমিষ” মূখ্য চৰিত্ৰ দুটি সুদক্ষ অভিনয়ৰে ফুটাই তুলিছে লিমা দাস আৰু অৰ্ঘ্যদীপ বৰুৱাই। চিনেমাখনৰ অইন গুৰুত্বপূৰ্ণ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছে নিতালী দাস, সাগৰ সৌৰভ, মানস কুমাৰ দাসে। গুৱাহাটী মহানগৰীৰ কেইবাটাও স্থানত দৃশ্যগ্ৰহণৰ কাম কৰা বোলছবিখনে শ্ৰেষ্ঠ চিত্ৰনাট্য, শ্ৰেষ্ঠ চিনেমেট’গ্ৰাফী, নেৰেটিভ ফিচাৰ, শ্ৰেষ্ঠ অভিনয় আদি কেইবাটাও শিতানত “ট্ৰাইবেকাৰ ইণ্টাৰনেচনেল নেৰেটিভ” শিতানত অংশগ্ৰহণ কৰিবলৈ সুযোগ লাভ কৰিছে।
You may also like
সত্য: চিত্ৰগৃহলৈ ২ ফেব্ৰুৱাৰীত –উৎপল মেনা
চৰ্চাত এখন অসমীয়া চিনেমা– ‘সত্য- দ্য ট্ৰুথ’। বিষয়বস্তু কেন্দ্ৰীক চিনচিন্তা। চৰ্চাৰ কাৰণ বিষয়বস্তু। পুৰুষৰ সৈতে পুৰুষৰ প্ৰেম কাহিনী। নহয়, কেৱল শৰীৰ প্ৰেম নহয়, প্ৰেমৰ মানসিক অনুভৱ। ‘পুৰুষ...
জয় হনুমেন: চিনেচৰ্চা –উৎপল মেনা
” জয় হনুমেন” –এখন অসমীয়া চিনেমা। হিমাংশু প্ৰসাদ দাসৰ পৰিচালনা। হিমাংশুৰ চিনেকৰ্মৰ এটা ভাললগা বা ইতিবাচক দিশ– বিষয়বস্তু নিৰ্বচানত যিমান মন দিয়ে, সিমান মন দিয়ে বজাৰ চিন্তা বা “বজাৰ...
২০২৪ ৰ অসমীয়া চিনেমা –উৎপল মেনা
২০২৩ অসমীয়া চিনেমাৰ “আশাৰ বছৰ”ৰ আছিল। আশাৰ এই বুনিয়াদত ঠিয় হৈ ক’ব পাৰি, ২০২৪ বৰ্ষটোত আৰু অধিক গতি ল’ব অসমীয়া চিনেমাই। চিনেমাৰ ইতিবাচক গতি বা উত্তৰণ নিৰ্ভৰ কৰে স্থানীয় বজাৰৰ সফলতাৰ ওপৰত। ব্ৰজেন...
জিয়া- মুক্তিৰ পূৰ্বেই চৰ্চিত এখন চিনেমা
ঘৰুৱা হিংসাৰ বাবে স্বামীৰ পৰা পৃথক হোৱা এগৰাকী নাৰীৰ কাহিনীৰে নিৰ্মিত চিনেমা ‘জিয়া’ই মুক্তিৰ পূৰ্বেই অসমত চৰ্চা লাভ কৰিছে। বৰ্তমানৰ সমাজ ব্যৱস্থাটোত অকলশৰীয়া মাতৃৰ জীৱন সংগ্ৰামক ফুটাই তুলিবলৈ চেষ্টা কৰা হৈছে চিনেমাখনত।...
দৰথীৰ বিষয়ে –উৎপল মেনা
“বৰনদী ভটিয়াই”– আমাৰ বাবে আছিল surprise, চিনে আশ্চর্য। ২০১৯ চনৰ ৩ মে’ তাৰিখে চিত্ৰগৃহলৈ আহিছিল– এই অসমীয়া চিনেমা খন। অনুপম কৌশিক বৰাৰ পৰিচালনা। চিনে আশ্চর্য আমাৰ বাবে এই কাৰণেই আছিল–...
অচিন্ত শংকৰৰ তৃতীয় –উৎপল মেনা
।। মহুৰৎ শ্বট।। জ্যোৎস্না : তুমি বেলি ডুবা চাই ভাল পোৱা? প্রভাত : ওঁম্… বহুত… জ্যোৎস্না : কিয়? প্রভাত : নাজানো… হয়তো কিবা শান্তি অনুভৱ কৰোঁ, যেন দিনটোৰ কাম-কাজৰ পৰা আজৰি হ’লো… খুব...
Add comment