দিলীপ কুমাৰৰ মৃত্যুত এটা যুগৰ অৱসান ঘটিছে বুলি ব্যক্ত কৰিছে এতিয়া একাংশই। ছবিজগতৰ পৰা এক কহিনুৰ হেৰাই গ’ল বুলিও মন্তব্য কৰিছে বহুতে; বি-টাউনৰ প্ৰতিজন চিলেব্ৰেটীয়ে ব্যক্তিগত ইনষ্টাগ্ৰাম যোগে “ট্ৰেজেদী কিং” গৰাকীলৈ শোকবাৰ্তা প্ৰেৰণ কৰিছে। দিলীপ কুমাৰক অন্তিমবাৰৰ বাবে মাতষাৰ দিবলৈ তেওঁলোকৰ ঘৰত প্ৰায় প্ৰত্যেকগৰাকী তাৰকাই উপস্থিত হৈছিল। তাৰ মাজতেই শ্বাহৰুখ খান হৈছে এনে এগৰাকী তাৰকা যাক দিলীপ কুমাৰ আৰু চাইৰা বানুয়ে নিজ পুত্ৰজ্ঞান কৰিছিল। গতিকে, এনেক্ষেত্ৰত শ্বাহৰুখ খানেও দিলীপ কুমাৰক শেষ বিদায় দিয়াৰ বাবে তাত উপস্থিত থাকে। ইয়াৰ পিছতেই চচিয়েল মিডিয়াত ভাইৰেল হৈছে এখন ফটো; য’ত শ্বাহৰুখ খানে চানগ্লাছ যোৰ পিন্ধি চাইৰা বানুক সান্তনা দি থকা দেখিবলৈ পোৱা যায়। এই কথাটোত অভিনেতা গৰাকী বহুল সমালোচনাৰ সন্মুখীন হ’বলগীয়া হয়। য’ত এজনে কৈছে যে, “মৃতকৰ ঘৰত সময়ত চানগ্লাছ? বলীউড মিছা হয়!” তাতেই আকৌ আন এজনে মন্তব্য কৰিছে যে, “মাস্ক পৰিধান কৰাৰ প্ৰয়োজন আছিল কিন্তু সেয়া নকৰিলে; চানগ্লাছ পিন্ধিছে তাকো ঘৰৰ ভিতৰত। এওঁলোক বিজ্ঞানতকৈও উৰ্দ্ধত।” আজনে কৈছে যে, “সান্তনা দিবলৈ আহিছে নে পাৰ্টিত আহিছে।”
অৱশ্যে এই ক্ষেত্ৰত কিং খানৰ অনুৰাগী সকলেও পিছ হুহুঁকি যোৱা নাই। তেওঁলোকে কিং খানক এই সমালোচনা সমূহৰ পৰা ৰক্ষা কৰিবলৈ যৎপৰোনাস্তি চেষ্টা কৰিছে। উল্লেখ্য যে, যোৱা ৩০ জুনত দিলীপ কুমাৰত হস্পিটেলত ভর্তি কৰোৱা হয়। মৃত্যুৰ সময়ত তেওঁৰ কাষত আছিল পত্নী চায়েৰা বানু।
ছয়টা দশকৰ অভিনয় জীৱন দিলীপ কুমাৰৰ। বলিউডত তেওঁ পৰিচিত আছিল ‘ট্ৰেজেডি কিং’ নামেৰে। ৬৫খনৰো অধিক ছবিত তেওঁ অভিনয় কৰিছে। তেওঁৰ অভিনীত আইকনিক ছবিবোৰৰ ভিতৰত উল্লেখযোগ্য ‘দেৱদাস’, ‘নয়া দৌৰ’, ‘মোগল-এ-আজম’, ‘গঙ্গা যমুনা’, ‘ক্রান্তি’ আৰু ‘কর্মা’। তেওঁক শেষবাৰ পর্দাত দেখা গৈছিল ১৯৯৮ চনত ‘কিলা’ ছবিত।
You may also like
অসমীয়া চিনেমা ২০২৩: আশাৰ বছৰ –উৎপল মেনা
“স্থানীয় বজাৰ” সফলতাক বাদ দি চিনেমাৰ দৰে খৰচী মাধ্যম এটাৰ কৰ্ম ধাৰাবাহিকতা ৰক্ষা কৰা সম্ভৱ নহয়। এই যে সম্ভৱ নহয়, সেই বাবেই “বজাৰ কেন্দ্ৰীক চিনেচিন্ত”ৰ গুৰুত্ব বাঢ়িছে। ইয়াৰ মাজতে “স্থানীয়...
অষ্টম সংখ্যক ব্ৰহ্মপুত্ৰ ভেলী ফিল্ম ফেষ্টিভেলৰ সফল সামৰণি
আদিল হুছেইন অভিনীত, নাথালিয়া শ্যামৰ ছবি ‘ফুটপ্ৰিণ্টছ অন ৱাটাৰ’লৈ শ্ৰেষ্ঠ চলচ্চিত্ৰ বঁটা গুৱাহাটী, ১৭ ডিচেম্বৰ, ২০২৩: সাংস্কৃতিক কেনভাছত অবিস্মৰণীয় সোণালী স্বাক্ষৰ খোদিত কৰি গুৱাহাটীৰ জ্যোতি চিত্ৰবনত অন্তিমটো দিনৰ...
সংগীত নাটক অকাদেমী বঁটা ঘোষণা
ঘোষণা কৰা হ’ল সংগীত নাটক অকাদেমী ২০২২- ২৩ বৰ্ষৰ বটা সমূহ। অসমৰ বহু কেইগৰাকী সাংস্কৃতিক সাধকে এই সন্মান লাভ কৰিছে। বিশিষ্ট নাট্যকাৰ দুলাল ৰয়লৈ সংগীত নাটক অকাদেমী ফেল’ৰ সন্মান প্ৰদান কৰা হৈছে । ৰাষ্ট্ৰীয় নাট্য বিদ্যালয়ৰ...
ত্ৰয়াদশ ছেট ৱেট মেগা মিষ্টাৰ নৰ্থ ইষ্টত গৌৰীশ সিং, মাৰ্টিন ইৰেংবাম আৰু কৃষ্ণ দাসৰ বিজয়
মণিপুৰৰ মাৰ্টিন ইৰেংবামে তুৰস্কত টপ মডেল অৱ দ্য ইউনিভাৰ্ছ প্ৰতিযোগিতাত ভাৰতক প্ৰতিনিধিত্ব কৰিব গুৱাহাটী; ৩ মাৰ্চ, ২০২৪: উত্তৰ-পূব অঞ্চলৰ সকলো দৰ্শকৰ সন্মুখত অসমৰ গৌৰীশ সিং, মণিপুৰৰ মাৰ্টিন ইৰেংবাম আৰু অসমৰ কৃষ্ণ দাসক ১...
কইনা কন্দা শিল: ২০২৪ বৰ্ষৰ প্ৰথমখন অসমীয়া চিনেমা –উৎপল মেনা
নতুন বছৰটোৰ প্ৰথম খন অসমীয়া চিনেমা চালোঁ। মৰিগাঁও জিলাৰ বঘৰাস্থিত ঐতিহ্যমণ্ডিত কইনা কন্দা শিলৰ পটভূমিত নির্মিত ‘কইনা কন্দা শিল’। কিংবদন্তিৰ ৰূপালী গল্প। ৬০০ বছৰৰ আগৰ আখ্যান। মুখে মুখে চলি আহিছিল। এসময়ত...
ঝংকাৰ-the melody of resonance –উৎপল মেনা
“আৰু এখন চিনেমা কৰিম! ছুটি নহয়, দীঘল! কম বাজেটত। কিন্তু ভাল চিনেমা।” –কথা প্ৰসংগত লেখক-পৰিচালক হেম চন্দ্ৰ বৰাই কৈছিল। পৰিচালক গৰাকীয়ে বিশ্বাস কৰে, বাজেট চিনেমাৰ “ভাল-বেয়া”ৰ নিয়ন্ত্ৰক নহয়।...
Add comment