জাহ্নু বৰুৱাৰ কাহিনী আৰু পৰিচালনাৰে তথা “চিলড্ৰেন ফিল্ম চছাইটী ইণ্ডিয়া” ৰ প্ৰযোজনাৰে ২০০৪ বৰ্ষতে শিশুকেন্দ্ৰিক বোলছবি “তৰা” ই মুক্তি লাভ কৰিছিল। সৰল-স্বাৰ্থপৰহীন মনৰ এটা শিশু কাহিনীৰে নিৰ্মিত কৰা হৈছিল বোলছবিখন।
মূখ্য চৰিত্ৰ “তৰা” নামৰ এজনী ৭ বছৰীয়া ছোৱালীক কেন্দ্ৰ কৰিয়েই ঘূৰি আছে বোলছবিখনৰ কাহিনীভাগ। যান্ত্ৰিকতাৰ পৰা ফালৰি কাটি এখন সপোন ৰাজ্যত বাস কৰা শিশুটোক লৈয়ে নিৰ্মাণ কৰা হৈছে “তৰা”। খেলা-ধূলাৰ বাবে প্ৰতিটো সময়ত লগ বিচাৰি ভাগৰি পৰা “তৰা” ই এদিন ওচৰ চুবুৰীয়াৰ ঘৰত জগা গৰু পোৱালীজনীৰ মাজতেই বিছাৰি পাইছিল নিজ খেলাৰ লগৰী। কিন্তু এদিন তাইৰ ঘৰ আৰু ওচৰ চুবুৰীয়াৰ কাজিয়া হোৱাত তাই হেৰুৱাব লগীয়া হৈছিল তাইৰ একমাত্ৰ লগৰী জনী। এয়াই হৈছে “তৰা” ৰ কাহিনীভাগ।
প্ৰশ্নসুলভ মন তথা সকলো বস্তু বুজি পাবলৈ থকা উৎস্যুকতাই এটা শিশুক ক্ষুদ্ৰ অথচ কিমান গভীৰ ভাৱে ভাবিবলৈ দিব পাৰে তাৰে এখন সজীৱ ছবি প্ৰতিফলিত কৰিছে বোলছবিখনত। সকলো সময়তে তাইক পঢ়াৰ কথা সুধি বা নিজ স্কুলৰ মাষ্টৰক সপোনত দানৱৰূপী দৈত্য হিচাপে দেখা পোৱা আদি সৰু সৰু কথাই বোলছবিখন আৰু বেছি গ্ৰহণযোগ্য কৰি তুলিছে।
প্ৰায় ১ ঘণ্টা ৩মিনিট দৈৰ্ঘ্যৰ বোলছবিখনে শিশুৰ মনৰ প্ৰায় সকলো কথা সামৰি ল’বলৈ চেষ্টা কৰিছে। নিজ ঘৰত সাজি লোৱা পুতলা ঘৰ, সপোনত পৰী ৰ লগত কথা পতা আদি শিশুৰ সৰু ডাঙৰ প্ৰত্যেকটো কথাত গুৰুত্ব দিছে বোলছবিখনে।
” নেশ্বনেল ফিল্ম এৱাৰ্ড ফ’ৰ বেষ্ট চিলড্ৰেন ফিল্ম” পুৰষ্কাৰপ্ৰাপ্ত বোলছবিখন অভিনয় কৰিছে মৃগাক্ষী,দীন বৈশ্য,অনুপ হাজৰিকা,প্ৰতিভা চৌধুৰী,ইন্দ্ৰানী চেতিয়া আৰু অতুল পাচনিয়ে। অভিনেতা-অভিনেত্ৰীৰ সুদক্ষ অভিনয়ে বোলছবিখন দৰ্শকৰ বাবে আৰু বেছি মনোগ্ৰাহী কৰি তুলিছে।
You may also like
বৰুৱাৰ সংসাৰ: উৎপল বৰপূজাৰীৰ “তথ্য-চিনেমা” –উৎপল মেনা
মন-মগজুত খোপনি পুটি থকা বা সাচি ৰখা কেইবা খনো অসমীয়া চিনেমাৰ টুকুৰা, সংলাপৰ টুকুৰা, চিৰসেউজ গীতৰ টুকুৰা পৰ্দালৈ আহিছিল। নষ্টালজিক হৈছিলোঁ, চিনে আনন্দ অনুভৱ কৰিছিলোঁ। কেমেৰা পেন কৰিছিল কংক্ৰিট মহানগৰীৰৰ সৰু-বৰ অট্টালিকাৰ...
চামেলি মেমচা’ব আৰু দুই চামেলি –উৎপল মেনা
পঢ়িছিলোঁ– “চামেলি মেমচা’ব। নিৰোদ চৌধুৰীৰ গল্প। নিৰোদ চৌধুৰীৰ “শব্দ-চয়ন”, নিৰোদ চৌধুৰীৰ “কাহিনী”ৰ যিমান আকৰ্ষণ শক্তি, সিমানেই চিনে শক্তি একে নামৰ অসমীয়া চিনেমা খনৰ। “অসম...
এটা নিৰ্জন দুপৰীয়া –উৎপল মেনা
চৰ্চাত এখন অসমীয়া চিনেমা– “এটা নিৰ্জন দুপৰীয়া”।খঞ্জন কিশোৰ নাথৰ পৰিচালনা। সেই সময়ত “দৈনিক অসম”ত “শিল্পকথা” লিখিছিলোঁ। ২০১৭ বৰ্ষৰ শেষত অসমীয়া চিনেমা কেন্দ্ৰীক (সেই বছৰটোৰ অসমীয়া...
অৱনী ৰঞ্জন পাঠকৰ চিনেমা –উৎপল মেনা
অৱনী ৰঞ্জন পাঠক– সংগীতৰ মানুহ। শ্ৰব্য সংকলন– “মামন”, দুৰদৰ্শনৰ ধাৰাবাহিক– “জোৱাই”, “সংসাৰ” আদিৰ সংগীত পৰিচিলক অৱনী ৰঞ্জন পাঠকে সুৰ ৰচনা কৰা কেইটামাণ গীত– “বৰষা ৰাতি নিবিড় মায়া সানি…”...
জিয়া- মুক্তিৰ পূৰ্বেই চৰ্চিত এখন চিনেমা
ঘৰুৱা হিংসাৰ বাবে স্বামীৰ পৰা পৃথক হোৱা এগৰাকী নাৰীৰ কাহিনীৰে নিৰ্মিত চিনেমা ‘জিয়া’ই মুক্তিৰ পূৰ্বেই অসমত চৰ্চা লাভ কৰিছে। বৰ্তমানৰ সমাজ ব্যৱস্থাটোত অকলশৰীয়া মাতৃৰ জীৱন সংগ্ৰামক ফুটাই তুলিবলৈ চেষ্টা কৰা হৈছে চিনেমাখনত।...
দ্য লাষ্ট অ’নাৰ – এক অন্য জীৱনৰ উপস্থাপন
“দীর্ঘদিন ধৰি কেতিয়াবা কষ্টিউম ডিজাইনাৰ হিচাপে, কেতিয়াবা মুখ্য সহকাৰী পৰিচালক হিচাপে আৰু কেতিয়াবা প্ৰযোজক হিচাপে অসমীয়া চলচিত্ৰৰ সৈতে জড়িত হৈ আছিলোঁ। প্রথমবাৰৰ বাবে নিজাকৈ এখন চলচিত্ৰ পৰিচালনা কৰাৰ পাছত সেইখন চলচ্চিত্রই...
Add comment