সমাগত ৰঙালী; ৰঙালী বিহুৰ বাবে ইতিমধ্যে সাজু হৈ উঠিছে প্ৰতিজন জনসাধাৰণ। জনসাধাৰণৰ সমান্তৰালকৈ ৰঙালীৰ বাবে সাজু হৈছে অসমীয়া শিল্পী, কলা-কুশলী। এইবাৰৰ ৰঙালীত পূৰ্বতকৈ অকণমান অধিক উৎসাহিত হোৱাটোও আচলতে গ্ৰহণযোগ্য; কিয়নো বিগত বৰ্ষৰ ক’ৰোণা সন্ত্ৰাসে দিয়া মাধমাৰৰ ফলত অসমীয়াৰ আদৰ তথা চেনেহৰ বাপতি সাহোন বিহুটিক আদৰিবলৈও পৰা নাছিল কোনেও; যিসকলৰ যেনেদৰে সম্ভৱ তেনেদৰেই বাসগৃহত আৱদ্ধ হৈ থাকি ৰঙালী উদযাপন কৰা হৈছিল। কিন্তু চলিত বৰ্ষত বিহু অনুষ্ঠান তথা সভা সমূহ অনুষ্ঠিত হোৱা সম্ভৱপৰ হৈ উঠাত কন্ঠশিল্পী সমূহেও নিজক প্ৰস্তুত কৰি তুলিছে। একোগৰাকীকৈ শিল্পী, কলা-কুশলীয়ে শেহতীয়াকৈ নিজ নামেৰে কিছু পোষ্টাৰ শ্বেয়াৰ কৰিছে; য’ত তেওঁলোকক আপোন মঞ্চ খনত পাবলৈ আপুনিও যোগাযোগ কৰিব পাৰে। বিগত বৰ্ষই মনোৰঞ্জন ক্ষেত্ৰখনত বিভীষিকাৰ সৃষ্টি কৰিছিল; স্তব্ধ হৈ পৰা এই ক্ষেত্ৰখন উঠি আহিবলৈ কিছুদিনৰ সময়ৰ প্ৰয়োজন হ’ল আৰু এতিয়া অভিনেতা-অভিনেত্ৰীৰে পৰা আৰম্ভ কৰি মনোৰঞ্জন ক্ষেত্ৰখনৰ সৈতে জড়িত কলা-কুশলী ব্যস্ত হৈ পৰিছে নিজ নিজ প্ৰকল্প সমূহৰ সৈতে। শিল্পী সকলক আপোনালোকেও নিশ্চয় নিজৰ কাষতেই পাবলৈ বিচাৰিছে আৰু আপোন বিহুটোত অকণমান স্ফূৰ্তিৰ অৱসাদ বিচাৰিছে। গতিকে, এই বিহুটোৰ বাবে শিল্পী সকলৰ দ্বাৰা প্ৰস্তুত কৰা পোষ্টাৰ সমূহ চাওঁচোন আহকঃ
You may also like
|| ৱাইড এংগল ||–উৎপল মেনা
“ৱাইড এংগল” — চালোঁ। জয়ন্ত নাথৰ পৰিচালনা। ড৹ নগেন শইকীয়াৰ গল্প “ষ্টাফ ৰিপ’ৰ্টাৰৰ ছবি”ৰ আধাৰত পংকজজ্যোতি ভূঞাই ৰচনা কৰিছে চিনেমা খনৰ চিত্ৰনাট্য। ৰূপালী গল্পটোৰ কাহিনীৰ প্ৰথম বিন্দু...
কইনা কন্দা শিল: ২০২৪ বৰ্ষৰ প্ৰথমখন অসমীয়া চিনেমা –উৎপল মেনা
নতুন বছৰটোৰ প্ৰথম খন অসমীয়া চিনেমা চালোঁ। মৰিগাঁও জিলাৰ বঘৰাস্থিত ঐতিহ্যমণ্ডিত কইনা কন্দা শিলৰ পটভূমিত নির্মিত ‘কইনা কন্দা শিল’। কিংবদন্তিৰ ৰূপালী গল্প। ৬০০ বছৰৰ আগৰ আখ্যান। মুখে মুখে চলি আহিছিল। এসময়ত...
“কেলেণ্ডাৰ”ৰ পৰিচালকৰ “তাৰিখ” –উৎপল মেনা
আৰু এখন অসমীয়া চিনেমা– হিমজ্যোতি তালুকদাৰৰ। “কেলেণ্ডাৰ”ৰ পৰিচালক গৰাকীৰ দ্বিতীয় খন চিনেমা, নাম– তাৰিখ”। সামাজিক মাধ্যমত এখন দেখা এখন স্থিৰচিত্ৰ। বহু কথা কৈ যোৱা, চকু চুই যোৱা। ফ্ৰেমত–...
অভিমন্যু/ চিনে চৰ্চা –উৎপল মেনা
“অভিমন্যু”– আচিন্ত শংকৰৰ চিনেমা। তৃতীয় (Feature) চিনেমা। চিত্ৰগৃহলৈ আহিব অহা ৮ নৱেম্বৰ (২০২৪) তাৰিখে। চিনেমা খনৰ প্ৰযোজনা শ্ববনমচ এন্টাৰটেইণ্টমেণ্টৰ বেনাৰত মতলেবুদ্দিন আহমেদৰ। কাৰ্যবাহী প্ৰযোজকঃ দেবজিৎ...
ঝংকাৰ-the melody of resonance –উৎপল মেনা
“আৰু এখন চিনেমা কৰিম! ছুটি নহয়, দীঘল! কম বাজেটত। কিন্তু ভাল চিনেমা।” –কথা প্ৰসংগত লেখক-পৰিচালক হেম চন্দ্ৰ বৰাই কৈছিল। পৰিচালক গৰাকীয়ে বিশ্বাস কৰে, বাজেট চিনেমাৰ “ভাল-বেয়া”ৰ নিয়ন্ত্ৰক নহয়।...
|| ইতি তোমাৰ: চিনে চৰ্চা || –উৎপল মেনা
“ইতি তোমাৰ” –এখন অসমীয়া চিনেমা। পাৰৱেজ আহমেদৰ প্ৰথম (পূৰ্ণদৈৰ্ঘ) পৰিচালনা। চিনেমা খন চোৱাৰ পাছতে (জ্যোতি চিত্ৰবনৰ ৰুদ্ৰ বৰুৱা প্ৰেক্ষাগৃহত। ২৩ মাৰ্চ ২০২৪।) আমি দৃশ্য মাধ্যমৰ এগৰাকী সংংবাদকৰ্মীৰ প্ৰশ্নৰ...
Add comment